reklama

Nemám rada pesimistické tvory

Sme to, čo jeme. Druhých kritizujeme za to, čo sami robíme. Vo sne vidíme to, čo v realite chceme. Hovorí sa:Každý si je strojcom svojho vlastného šťastia. A nie je to len fráza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Každý z nás, bohužiaľ bezohľadu na to, ako málo si to niektorí zaslúžia, má moc ovplyvňovať ľudí okolo seba. Pohľad na zívajúceho človeka v nás evokuje silnú túžbu zívnuť tiež, smiech býva ešte nákazlivejší a pri slzách druhých nám tiež nebýva najveselšie. Keď ideme medzi ľudí s blbou náladou a „tým najhorším psychickým stavom na svete,"čakáme, že priatelia nás rozosmejú, že nás z toho dostanú, veď koniec koncov od toho sú tu-nie? No stáva sa opak- kým stihnú rozosmiať nás- plačú ONI..

Veď minule som sa zobudila s takou dobrou náladou!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko naznačovalo tomu, že onen deň D mal byť „dobrý deň." Ráno bolo gýčovito krásne, so všetkým, čo k takému ránu patrí- vtáčiky za otvoreným oknom, vlažné kvapky rannej sprchy a na zarosenom zrkadle „namaľovaná" smejúca sa tvár, toasty, káva, slnko, v rádiu obľúbená pieseň a pozitívna predpoveď počasia.

Obľúbené šaty uschnuté, školské učivo kompletne naštudované, už len vyjsť von a začať žiť!

V cieľovej stanici bodu B ma na okamih zasiahol závan negatívnej energie.

-Nie, to nič nie je..vravím si. To ma len prišla pozdraviť a popriať mi pekný deň.

Začalo sa to kamarátkou. Bola smutná. Lebo slnko dnes svietilo, a ona si dala dlhé nohavice, a k tomu si asi zabudla doma na skrinke v chodbe slnečné okuliare, a asi je aj celkom nevyspatá..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-Nie, ani ona mi to nepokazí. Nie, nenechám sa.

No keď prišla kamarátka druhá, kamarát tretí, začala som sa skrývať. Moja bublina šťastia kričala o pomoc, bola krátko pred prasknutím, a ja som niečo musela urobiť.

-Odchádzam, kašlem na vás!

Sedela som vonku na lavičke a dýchala som slnko. Iba ja a moja pozitívna energia. Najprv som to počula len potichu. Veľmi potichu.

-Ah...

Nič to.

-Áách,bože...

???

-Ó, nie...

KTO SA OPOVÁŽIL NARUŠIŤ MOJU ENERGIU?!

Kamarátka. Au. Bolelo ju. Už ani neviem čo. Stále je niečo bolelo. Rebro, mozog, vlas. Srdce? Lebo stále si hovorila, že stále ju to bude bolieť, a tak ju asi vesmír mal natoľko rád, že jej toto často opakované želanie splnil, a veru ju to aj stále bolelo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ja som nechcela byť sebec.

Len som v ten deň naozaj chcela byť šťastná.

Ale ako správna priateľka som odsunula už vtedy scvrknutú bublinu šťastia, ktorá s rachotom spadla z lavičky dole na zem, a spravila som vedľa seba miesto pre „nešťastnú" priateľku.

-Ách, ty moje chúďa, no rozprávaj, čo sa stalo...

Denisa Brlášová

Denisa Brlášová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neberte život príliš vážne, aj tak sa z neho nikdy nedostanete živí! Zoznam autorových rubrík:  VonkuVnútri

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu